Thursday 23 January 2014

...makan bertambah sampai 6 hingga 7 kali???...

Hye..
assalamualaikum..semua sihat..
dah lama saya tak update blog..
sangat bz dengan kerja last week n after that cutiiiiiiiiiiiii..
yeay!!!..seminggu gak la kat kampung tapi ntah la cam tak cukup pun ade..
takpe nak buat camane kan dah tuntutan kerja namanya so..
now today back tooo woorrrkkkk..
b4 tu saya nak share the best testimoni dari my luvly sis mengenai anak nye..

" sebelum ni anak buah saya mmg susah nak makan lebih2 lagi yang kakak ni si yaya, kalo nak makan bukan main susah..after a week try mealshake nampak perubhannya asyik nak makan je..smlam bagi makan mee sup si kakak bertambah sampai 6 KALI n si adik bertambah samapai 7 KALI..masya allah.. banyak betul..siap si kakak suruh tambah dengan nasi impit lagi buat makan macam soto gitu..abis la dua bungkus nasi impit yang direbus...alhamdulillah si yaya n si adik makan dah tak cerewet skrg..asyik naka makan je..si adik dah nampak ketembaman die..alhamdulillah.."

alhamdulillah..seronok kan dengar anak buah dah makin sihat n makan pun berselera gitu..saya hanya share supliment terbaik untuk keluarga, kawan-kawan, sahabat, teman dan anda mu lovely followers..
apa yang saya cadangkan untuk kakak saya ialah mealshake..iaitu suplimen untuk kanak-kanak menaikkan selera makan diorang..alhamdulillah..
jom lihat sikit kebaikan mealshake ni..
                               
Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda







Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

Fb:Siti Najihah

No comments:

Post a Comment