Wednesday 5 February 2014

JOM join shaklee untuk tambah pendapatan sampingan...

Alhamdulillah..
genap stengah tahun saya join shaklee..
under momma lia 
boleh jenguk page dia untuk ketahuinya..
sepanjang saya join shaklee saya rase amalan rohani saya makin bertambah..
solat dhuha..tahajud..dan zikir dah jadi rutin saya..
berkat bimbingan group jutawan saya berjaya mendapat income 1k setiap bulan..
alhamdulillah ianya dapat menampung perbelanjaan saya..
dah la bonus masuk tengah bulan..
time tu mmg nak pakai duit la..
tapi kalo anda just daftar tak share kebaikan shaklee maka ianya akan hanya angan2 kosong..
jom sertai saya dan group jutawan.. caranya seperti dibawh.. 





Modal?

Memadai register sebagai member rm75 (semenanjung) or RM85 (sabah swk).

Tak perlu ribu2 kerana stok Shaklee yg pegang, melainkan anda nak bli sdikit stok simpan dirumah, but still no ribu2 tak perlu LOAN2 segala bagai. NO HEAD HUNTING.. TAK PERLU CARI2 ORG. 



KELAS?BIMBINGAN?TAK TAHU APE2?

Majoriti ahli di bawah grup saya adalah ibu2 (surirumah mahupun yg bekerja sepenuh masa).. Jadi mmg tak dpt nak attend kelas malam2.. 'kelas' kami adalah flexible.. semua ada dihujung jari..Hanya melalui alam maya..tak perlu meeting sampai lewat malam..you can have it your way....latihan di alam realiti juga disediakan.depends on request. DAN OF COURSE, sume pun bermula dgn ZERO tak tahu apa2.. saya pun start dari ZERO.. memang tak tahu apa2.. marketing ke, nak promote ke, nak share apa ke.. memang tatau.. sbb tu pentingnya upline. Upline anda adalah MAK anda, coach anda, cikgu anda..dlm grup kami, mak diajar utk bertanggungjwb dgn anak2 yg NAK berjaya..

KENAPA PERLU JOIN grup saya?
Saya tak paksa.. saya sendiri bermula buat shaklee dari part time je.. Dari sekadar hanya utk berkongsi, tapi akhirnya, ramai yg cari.. tak perlu paksa2 org....Bukan angan2, bukan sekadar slogan.. saya happy bile lihat ramai yg dah rasakannya.. sbb tu sy dan anak2 buah saya berbbesar hati utk membantu jika anda SEBAGAI CUSTOMER KAMI benar2 ingin mencari peluang side income tanpa perlu keluar sehingga lewat malam tinggalkan anak keluarga..Jom work together.. 

NEXT STEP
Setelah anda mendaftar dibwh distributor anda, anda akan di add dlm secret grup FB kami iaitu dibwh grup HEALTHY.GOLDEN.MASTER iaitu grup untuk mereka yang register dengan saya dan juga grup JUTAWAN2 Shaklee (under susur galur Master Cery Mamafaiz)... itulah yg membezakan kami... GRUP KAMI DI FB .....EKSLUSIF UTK YG TERPILIH SAHAJA?JOmmm.. Grup kami dah melahirkan ramai bakal2 jutawan...dan percayaah 'MACAM MACAM ADA' didalam grup tu..semua INFO dan ILMU didalam tu PERCUMA UTK ahli yg sah berdaftar dgn KAMI SAHAJA....PERCUMA yer.. skrg ni takde bende free.. tapi info2 didalam tu FREEE.. hehe... YG PASTI. YOU WONT BE ALONE. anda ada 'famili JUTAWAN di alam maya' yg sama2 membantu susah senang.. INsyaALLAH...

Bagaimana nak REGISTER?
Boleh berikan butir-butir diri seperti berikut:
1. Nama (suami isteri)
2. No IC (both)
3. Alamat
4. No telefon
5. No acct Maybank

Yuran pendaftaran ialah RM75 (Sjung) dan RM85 (Sabah/Swak). Jika inginkan FREE MEMBERSHIP, boleh beli apa sahaja barangan Shaklee yang totalnya ialah RM650++. Jika tak mampu, takpe.. memadai dengan RM75/RM85 tadi..



Jgn risau ye.. ni bukan angan2 atau janji kosong. Anda mampu jika anda sendiri yg nak... bukan saya yg decide kejayaan atau kegagalan seseorang..



CREDIT TO : MOMMA LIA

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment