Wednesday 29 May 2013

SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR BANDAR BARU BANGI, PUTRAJAYA, SERDANG DAN SEKITAR SEREMBAN SENAWANG DAN REMBAU...

Hye all..
panjang kan tajuk entry kali ni..
hahahah..
saya nak declare yang saya adalah pengedar sah shaklee sekitar bandar baru bangi, serdang, putrajaya, seremban, senawang dan rembau..
knp saya kata saya sekitar itu..
ini kerana saya bekerja di negeri sembilan dan tinggal di baru bangi..
so area situ saya boleh COD secara percuma..
ini supaya customer2 saya mudah berurusan dengan saya..
so bagi sesiapa yang berada di sekitar bandar baru bangi, serdang, putrajaya, seremban, senawang dan rembau.. boleh la hubungi saya seperti di bawah..

Puan Siti najihah (mommyG)

Shaklee Independent Distributor

 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

bagi yang berminat untuk buat biz shaklee secara part time atau full time boleh refer kat bawah ni.. 

 Pendaftaran keahlian : RM 65 + RM 10(WM)/RM 20(EM) Postage Memberkit

Atau, pembelian bernilai RM 680 (=200 UV) akan mendapat keahlian PERCUMA.
- Yuran Keahlian adalah seumur hidup. Majalah Rasmi “Shaklee Today” akan diterima setiap 2 Bulan.

-Nikmati potongan harga 15-20% bagi setiap product Shaklee yang ditawarkan.
-Tidak perlu bekejar atau keluar mencari pelanggan. Tidak perlu “head-hunting” untuk mencari downline.
- Tidak perlu menyimpan stok di rumah.

- Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, product knowledge, motivation dan lain-lain.

- SISTEM yang kami gunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee di bawah kumpulan kami. Menjana INCOME 3-4-5 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!

No comments:

Post a Comment