Friday 15 March 2013

..Susu bertambah baby cepat KENYANG dan HUBBY PUJI KULIT DAH MULUS~...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT BERSANTAI SEMUA..
YeaYYY!!!..esok dah sabtu..wahhh wut a very hectic day saya rase minggu ni..
mane tak nye kan kita dah la start keje rabu then keje lak bertimbun..
rabu gi buat check up n gi kwsp for master reg..alhamdulillah sume dah lepas n next week class started!!
wahhh sangat scary kan..hikhik..
ok sesibuk mane pun saya nak share satu testimoni dari kak umi..customer dari bangi yang consume ESP the most hottest product everrrr!!!
jom baca ape katanya..

"Sebelum ini akak tercari2 produk yang boleh tambahkan susu badan sebab akak menyusu kan adik yang umur 4 bulan n si abang sekali..susu memang tak cukup so cari punya cari mujurla jumpe ESP ni n kontek jiha untuk beli.tak sampai sminggu try dah nampak perubahan SUSU BERTAMBAH DAN PEKAT, BABY MENYUSU PUN SEKEJAP JE SEBAB DAH KENYANG KOT...PALING BEST HUBBY CAKAP KULIT MAKIN CERAH DAN GEBUSSSS GITU...lepas ni nak tambah alfalfa pulak..."

so, ape tunggu lagi semua..ape salahnya kite keluarkan duit untuk kepentingan anak anak kan..kita hanya mampu mencuba..apa yang kak umi amalkan hanya la ESP dan tak sampai seminggu dia dah dapat kesannya..sambil2 tu jom kite tgok balik ape kelebihan ESP ini..
Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonus for weight management)
Lelaki : Protect from any disease (heart,cancer,etc)
Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil
Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat
Wanita: Keanjalan kulit.. Awet muda gitu..… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).
so kalo berminat boleh pm saya..
saya bersedia COD SEKITAR
BANDAR BARU BANGI..KAJANG..SERDANG..PUTRAJAYA..SEREMBAN DAN REMBAU.
CALL.. SMS...WHATSAPP 0133378669
Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com
Fb:Siti Najihah

No comments:

Post a Comment