Friday 21 March 2014

CERITA CINTA SAYA DENGAN ESP....

Morning all..
sempena promo ESP BUY 6 FREE 1 ni saya rase senang hati nak bercerita tentang pengalaman saya dan kelauarga saya dengan ESP..

 UNTUK SAYA:

Semasa hamil anak kedua saya dah consume ESP sebagai pelengkap vitamin semasa hamil saya..
selain ESP , vitamin hamil yang saya ambil ialah VITALEA, B COMPLEX, VIT C PLUS DAN OSTEMATRIX..
apa yang saya rase semasa hamil ialah SANGAT bertenaga walaupun kerja saya memerlukan untuk saya turun naik tangga keran jarak antara ofis dan kelas sangat JAUH!!
TAPI ALHAMDULILLAH SEMASA BULAN PUASA kandungan saya 4 5 bulan macam tu dan saya mampu untuk puasa PENUH...

selepas melahirkan saya breastfeed anak kedua saya ADEEB..dan alhamdulillah saya mampu untuk EKSKLUSIF breastfeed adeeb sehingga 6 bulan tanpa campur walau setitik FM..DAN SEHINGGA sekarang saya mampu bfeed adeeb..skragg adeeb dah 23bulan...tak sampai sebulan lagi adeeb masuk 2 tahun..

ape yang saya nampak sepanjang tempoh saya bfeed adeeb:
1. Adeeb jarang sangat kene demam, batuh atau selsema.boleh katekan dalam setahun tu seklai atau dua kali je..tu pon sebb nak tumbuh geraham
2. Kulit adeeb makin gebu gebas. saya yakin disebabkan pengambilan ESP yang konsisten adeeb pon turut dapat kebaikannya.
3. Kulit adeeb makin cerah...kalo dulu igt si abang yg paling cerah (abg pon consume mealshake) skali makin besar adeeb plak makin cerah.

SO ni adalah antara testimoni ESP yang preggy mommy consume
layannn...



SEMPENA PROMO ESP BUY 6 FREE 1 NI..ape kate grabbb 1 set terus u alls...
dapat free 1 tin ESP
untung lagi dapat BONUS dan free MEMBERSHIP shaklee..
ape tunggu lagi..



Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com
Fb:Siti Najihah

No comments:

Post a Comment