Monday 1 April 2013

..testimoni set slimming for breastfeed mom ...


Hye..assalamualaikum semua..
selamat petang..
saya selalu je kata yang vitamin shaklee ni adelah vitamin terbaik untuk semua..
kenapa ye??
kerana saya sendiri merasai dan mengalaminya..sejak saya mengandung, melahirkan, berpantang dan sekarang menyusui anak saya muhammad adeeb..
wlaupun semasa pragnan anak first saya tak kenal lagi vitamin shaklee ni sehingga saya mengalami abrabtio placenta (uri keluar dulu) sehingga terpaksa operate masa 32 minggu mengandungkan aqil..antara sebabnye saya mengalami tekanan darah tinggi semasa hamil atau doc panggi PIH...
selepas mendapat tahu yang saya mengandung anak kedua, saya terus mencari vitamin yang boleh menyokong kesihatan saya sepanjang hamil..tak nak saya pisang berbuah dua kali..
then saya ditemukan dengan SHAKLEE..set untuk ibu hamil...
alhamdulillah selepas mengamalkan vitamin shaklee, kesihatan saya alhamdulillah sihat dan PIH juga tiada..alhamdulillah..
adeeb lahir cukup bulan dengan berat 2.6 kg..
alhamdulillahh
ini rentetan gambar adeeb..

2 minggu dilahirkan..muke merah-merah

4 bulan meniarab..bam bam dah

9 bulan...dah pandai berebut dah..hihi

perubahan yang saya dapat lihat perkembangan adeeb ialah..
1. semasa dilahirkan ade bintik2 merah pada muke adeeb..then after consume ESP, LICTIHIN, ALFALFA, B COMPLEX muke adeeb makin hari makin licin..
2. berat badan adeeb naik secara consisten setiap bulan..alhamdulillah..6 bulan berat adeeb 7.6kilos
3. kulit adeeb rase smooth sangat...hihih
4. ysng paling sepanjang tempoh 9 bulan dilahirkan adeeb tak pernah demam lame..paling lame sehari..tu pun sebab kene cucuk..selain dari tu..alhamdulillah..
ape yang saya amalkan di atas saya share dengan keluarga, kawan-kawan dan anda my lovely followers...

ape tunggu lagi pm me nowww..

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

FB : Siti Najihah

2 comments: