Saturday 13 April 2013

..tak sampai sminggu dah turun 2KG...

Selamat hari jumaat semua..
rasenya tak terlambat kot nak ucap kan..
walaupun jam dah menunjukkan pukul 3.54 petang..
tak sabar nak berhujung minggu..minggu ini adalah minggu yang paling hectic saya rase..
sibukkkk sangat smapai saya rase masa untuk famly terbatas sangat..
tapi takpe saya rase seronok sangat dapat jumpe rakan-rakan seperjuangan dalam koperasi..
rupanya ramai lagi yang mempunyai masalah sama dengan saya.
dari segi nak bagi komitmen mmg susah sagt..
orang cakap mungkin senang kot tapi yang menghadapinya tuhan je yang tahun..sedey..:(
ok la dah la melalut..act hari ni saya happy sangat sebab dapat testimonial yang best dari cust saya..
2 hari lepas dia merungut after consume set slimming for breastfeed mom (ESP, OMEGA GUARD DAN ALFALFA) berat dia makin naik!!..wahhhhh cuak sgt saya..
then saya tanye la cara macamane yang dia consume..cite punye cite saya tukar lak jadual makan ..
mungkin tak rasi ngan badan dia..
so hari ni dia cakap :

"... JIHA, BEST SANGAT AFTER TUKAR CARA MAKAN MACAM JIHA CAKAP TU BADAN DAH RASE RINGAN..TIMBANG AFTER CONSUME TAK SAMPAI SMINGGU BERAT DAH TURUN 2KG!!!..TAK SABAR SANGAT NAK TURUN BANYAK LAGI..."

ape yang beliau amalkan seperti di bawah ni... 
 PEMBAKAR LEMAK
    LECITHIN/ OMEGA GUARD
bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolestrol





PEMBUANGAN LEMAK
ALFALFA/HERB LAX
membuang lemak, toksin dalam badan




PEMBINAAN SEMULA
CINCH/SOY PROTEIN
bina otot, elak kulit menggelebeh


so, kalao sesiapa yang berminat dengan program slimming untuk yang baru lepas bersalin or dalam proses menyusukan anak lagi boleh pm saya..
saya akan bantu sehingga anda akan mampu mendapat berat yang anda impikan..

COD : BANDAR BARU BANGI, SERDANG, KAJANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU


Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

No comments:

Post a Comment