Wednesday 25 September 2013

bibir merah..kulit bertambah GLOW dengan collagen shaklee..

Assalamualaikum semua..dah lame kita tak bersua kan selepas hari raya lagi..wah sangat bz skrg ni...

so macamane semua..saya naik je keje after cuti hari tu perghh bertimbun keje saya dapat..ok so hari ni saya akan cube untuk konsisten update blog ini.. ye la kan kalo lame sangat tinggal dah hilang la skill mengarang..act hr ni my hubby outstation smingg bermula semalam..but its ok since rumah stgh jam je dari PD so die decide untuk berulang je..ye la kesian dengan wifey die ni kan..sorang2 je melayan anak2 yang sangat lasak sekarang ni..so act hari ni saya nak kongsi testimoni collagen shaklee...yes ini terjadi sendiri pada saya dan juga my best frend cik una..


cik una : bibir makin pink2 gitu..dah tak payah nak tempek lipstik tebal2...kulit pon makin cerah n yang paling best jeragat berkurang ..itu baru penggunaan tak sampai seminggu..


mommyjeeha : kulit muka rasa makin licin..kalo rase ngan tngan dah kurang bintik2..kulit badan pon makin cerah n glowing gitu..penggunaan 3 hari..

dan ade lagi tetimoni collagen yang semakin ramai sedar..

 dan antara kebaikan collagen powder shaklee


 so..kalau dulu saya merasa mahalnya la collagen ni..tapi bile dah consume n dapat rase die punya kesan within 3 days..yes sangat worth untuk beli..
so sape2 yang nak rase just call me up ok..

Puan Siti najihah (mommyG)

Shaklee Independent Distributor

 [ID No : 907951]
fb page:mom to baby vitamin store
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com

COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU
 

No comments:

Post a Comment