Monday 2 September 2013

POT LUCK merdeka raya..

Assalamualaikum..salam 26 syawal...alhamdulillah kita dah hampir sebulan beraya..sebelum ni saya pernah share pot luck untuk menghadapi Ramadhan kan..n now saya kitorg semua buat pot luck untuk raya..planning yang memang tetibe akhirnya berjaya..ramai yang turut serta..bos pun ade jugak yang bawak makanan masing2..alhamdulillah..antara menu2 yang ada..NASI KERABU, LAKSA KELANTAN, LONTONG, SOTO, SATE, SPEGATTI DANNNNN BANYAK LAGI...semua saya dah merasa..dan sgt sedap (SAT LAGI TELAN 6 BIJI TERUS LECHITIN N 10 BIJI ALFALFA..HAHHAHA)..cadan dah terasa padat je ni..i wish boleh daki gunung dato..tapi kawan saya kak sufinaz kate agak bahaya gunung tu..takpe la..exersice kat umah la..sambil2 masak..lipat baju..kemas rumah...hihih..

gambar kat bawah tu antara menu yang ada...

mommy zetti...merangkap mastermind pot luck

mommy berd n mommy anis..bergegas untuk ke kelas pule..

berLECHITIN dan berALFALFA LA pula ye...
dan saya punye design untul BIZ CARD dan LOGO dah siap...tak sabarnye nak dapat...
.
.
.
.
.

.



Puan Siti najihah (mommyG)

Shaklee Independent Distributor

 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com

COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment