Monday 16 December 2013

baby shaklee mama dak adeeb 18 bulan sudah..

Selamat hari raya semua..rasenye tak terlambat jiha ucap slamat hari raya wlaupun daging lembu sudah memenuhi segenap ruang dalam badan ni..rancangan pada awalnye untuk tidak pulang ke kampung pada raya haji terpaksa diubah..demi abah yang telah diserang strok kami rela balik sebaik sahaj berita diterima..cite ini akan jiha kongsikan pada entry yg lain..doakan kesihatan abah saya ye..

act entry ni jiha nak kongsikan..dak deeb esok genap setahun stengah..18 bulan..kejap je rase..kat bawah ni gambar latest dak deeb..


Dak deeb ngan mama..abaikan muke yg serabai itu

Itu la gambr terbaru buah hati jiha..baby shaklee ni madih lagi menyusu..kalau siapa yg dah baca entry jiha sebelum ni..masa lahir adeeb ade naik binyik2 jerawat..tapi after bersalin n pantang sampai skrg saya still consume shaklee..n now jiha amalkan minum collagen powder shaklee..ha ape lagi dak deeb pun terima manfaat collagen tu sbb dia still bfeef..n jow kulit die dah kalah mama...putih n gebu gebas..

yang paling menarik adeeb last demam jiha dah lupe bile..smpai macam tu skali sbb dah lame sgt adeeb tak demam..alhamdulillah..syukur sgt..rupanya shklee ni mmg bagus..sgt sesuai untuk semua...

jom layan foto dak deeb n abgnye..




Lots of love
mommyjeeha


Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669

FB : Siti Najihah


No comments:

Post a Comment