Sunday 13 October 2013

Ramdhan ke 20...baby kembali direct feed after consume set 3M..

Hye semua..assalamualaikum...sihat..kita dah memasuki Ramadhan yang ke 20...macamane dengan puasa..ada yang penuh atau dah tertinggal..saya alhamdulillah masih lagi penuh..mungkin disebabkan menyusu so cik P'OD tak menjengah lagi walaupun baby dah setahun lebih..walaupun tak P'OD lagi badan tetap bertenaga disebabkan saya sentiasa amik ESP..sumber protin dan juga energy booster saya...tak tinggal juge di bulan pose ni saya amalkan Performance Drink untuk kekalkan cecair atau bendalir dalam badan...so badan tak rase haus sangat..dan yg paling best tuk turunkan berat badan saya, saya amalkan ALFALFA untuk detox segala lemak yang telah dipecahkan oleh LECHITIN...yeay..berat saya dari 58 dah turun 55..alhamdulillah..

ok ni bukan nak cite pasal saya tapi nak cite pasal kwan kakak saya yang baru melahirkan baby yang sgt comey..tapi sedey sebb baby tak nak direct feed..so kakak ni terpaksa la pam setiap dua jam untuk buat stok tuk baby...n dia cakap nak try set 3M selain untuk membantu dia kekal bertenaga dalam bulan puasa..after a week consume that baby nak DIRECT FEED dahhhhh...alhamdulillah ya Allah...jom kita tgk testimoni kakak ni..


so, mommy yang mempunyai masalah same boleh try set 3M ni tak rugi tau..memang tak rugi..saya dah merasainya...kakak ni ni pun dah..so ape lagi pm saya laju2 k..



Puan Siti najihah (mommyG)

Shaklee Independent Distributor

 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com

COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment