Thursday 1 May 2014

SELAMAT HARI PEKERJA UNTUK SAYA!!

Morning semua...selamat hari pekerja semua yang bekerja..
Wahhh saya bangun pagi2 ni bersemangat rasenye..dah plan sesiap nak g spa nak sauna n facial..pukul 830 siap2 kul 9 gerak..spa depan rumah je..skali TUTUP!!!😂😂
YA ALLAH..sedeynye..huhu ye la kan diorg pon nak cuti..hari pekerja la katekan..hohoh..
Tapj early breakfast saya dah amik..esp dan collagen..ye la kan..saya dah anak dua ni kene jaga badan dan kulit..kasi tegang mane yg dah kendur..kiku
Esp dan shaklee collagen powder..terrbaik..

So vitamin tuk pagi ni dah settle..saya igt nak kluar pegi potong seluar lepas tu jahit tudung..hihi..harap2 makcik karysma tu terima la..bile la nak pandai jahit ni.. hihi k la nak siap2 mandi anak2..nanti kita continue k..

               Anda nak vitamin shaklee pm je ye..
                              Mommyjeeha
                                0193452538


No comments:

Post a Comment