Sunday 18 May 2014

set subur shkalee : hamil setelah menunggu 3 tahun 10 bulan...alhamdulillah

Salam semua..
selamat berhujung minggu..
so ape aktiviti hari ni..saya tak sure lagi nak buat ape..hihi..sebab dah lari plan..
kalau ikotkan pegi konvo adik kat uitm shah alam..
tapi since die kate amik gambar kat bangi je so saya tunggu je la kat sini..
act nk cite smlam punye story..huh
since my hubster takde kat rumah gi cycling katenye..jamboree kat mrsm trolak tak silap so saya tinggal bertiga je dengan anak2..
pagi2 mak dah masakkan nasi goreng sebelum die kluar..hihi
untung ade mak kat umah..TERIMA KASIH MAK!!!
So lepas mandikan budak2 tu seperti biasa rutin saya akan suapkan makan tuk anak2..
2 pinggan makan tak sah..anak2 saya ni since amik mealshake mmg selera die bertambah2..
lepas tu saya lak terasa laparnye..hihi..nak masak malas..ape lagi call la ph delivery..
pesan big box..perghhh banyak kot..mmg tak habis..haha
budak2 kelaparan

nasib baik la budak2 tu makan gak mushroom sup tu..yg lain tak nak..anak2 saya ni hantu nasi je..n mee..taktau lak spegeti tu die tak hingin..anak o anak..k la melalut plak..act saya nka share tetimoni cust yang berjaya hamil..since kawn2 saya ramai yg tgh sarat n bersalin..jom tgk..

********************************************************************************
hamil selepas mencuba set subur shaklee zinc 


*******************************************************************************
ha tu la kes terbaru yng berjaya hamil dengan vitamin shaklee..set subur shaklee seperti di bawah

anda berminat boleh hubungi saya untuk consultation percuma dan exclusive untuk anda..

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment