Monday 1 December 2014

Hilangkan Kahak dengan OMEGA GUARD shaklee

Assalamualaikum semua..
selamat berhujung minggu..
hujan2 cam ni best kalau kite layan kuih muih kan..
lagi2 kalau makan donat..haaa...donat vitato hasil kombinasi ubi keledek dan ubi2 tempatan..
sedappp sangat2..sape2 nak leh contact saya ye...sedap..rangup diluar lembut didalam..

gambar vitato ni je yang saya jumpe..hek..nak franchais pon boleh k
 Act saya nak share kesan Omega Guard shaklee pada anak2 yang ade kahak n batuk..
act kawan ofis saya pon dah bagi kat anak die yg ade masalah selsema dan batu yang kerap berulang..
after bagi kat nak die dengan picit sebiji dalam susunye setengah jam kemudian anaknye terus muntak keluar kahak..
lepas tu ade a few healing crisis demam..n now anak die dah kurang sangat batuk..kalau tak setiap minggu harus ke klinik..alhamdulillah
so kat bawah ni ade a few testimoni customer yang dah consume omega guard shaklee..jom layan..




ni la testimoni kawan saya

 Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa


Mommyjeeha
Coordinator Jan 2015
Give Love Be Loved
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
COD AREA : BANGI, PUTRAJAYA,KAJANG, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU





No comments:

Post a Comment