Wednesday 2 October 2013

..walaupun nak kurus still boleh hamil..alhamdulillah

Hye all..ok saya nak share la testimoni hebat dari customer momma lia..nak kurus n bonus boleh hamillllll...best kan.kite biase kalo nak hamil mane boleh nak amik ape2 untuk kurus takut nanti nak lekat tak jadi plak..hihih..

tapi biasa jugak dengar kan kalo kita mengalami masalah berat badan atau kegemukan kadang-kadang akan mengalami masalah untuk hamil dan saya setuju!!..
so, pada yang mengalami masalah berat badan perlu fokus dahulu pada penurunan berat badan untuk planning untuk hamil..mengikut testimoni ni beliau berjaya menurunkan berat badan n BONUS beliau berjaya hamil..alhamdulillah..bestkan...!!

Testimoni ini mengatakan:
" berat badan naik selepas kawen n cosume product shaklee untuk kurus..skali berat dah turun dan SUDAH HAMIl..alhamdulillah"...

Jadi, vitamin apakah yang beliau amalkan?


ESP - Modify diet.. maksudnya jika berat badan naik secara mendadak, ESP boleh modify diet kita dengan mengawal rasa lapar.


Lecitin - sebagai pengemulsi lemak (pemecah lemak)
Herblax - Untuk proses detox dan mengangkut lemak2 yang dipecahkan oleh Lecitin tadi keluar daripada tubuh badan.

Dan jika anda mempunyai masalah hormon tidak seimbang, saya cadangkan add-on GLA Complex. Selain itu amalkan pemakanan yang sihat dan seimbang, minum air kosong banyak dan bersenam.

So kalau berminat, saya akan bagi EXCLUSIVE CONSULTATION untuk all my customer...so ape tunggu lagi..call me now!!!


Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

FB : Siti Najihah

No comments:

Post a Comment