Tuesday 1 October 2013

vitamin kecantikan saya...

Hye semua...hari ni penat sangat..walaupun weekend tapi still kene keje...huhu..nak berkongsi dengan anda semua vitamin untyk maintain kecantikan saya dari segi dalaman dan luaran....

ESP dan SHAKLEE collagen powder

Gambar kiri gmbr terkini after consume collagen

Kalau anda lihat gambar di atas sebelah kiri after consume collagen..kuar gi main ball ngan anak2 dah tak yah tempek mekap2 bagai...just kuar macam tu pon dah ok..kulit rase smooth he..yg sebelah kiri tu mekap k..sblm consume set ni..

Ha...dua produk ini antara vitamin kulit yang sangat penting untuk saya..lebih2 lagi kulit saya jenis yg tona kulit tak sekata dan juga berminyak...sblm gi keje pagi2 saya akan consume segelas esp dan masukkan satu sachet shaklee collagen powder + ribena..yummy sedap.mkalau tak mmg takleh telan..ye la kan collagen shaklee ni kan berasaskan sisik ikan merah..so ade hanyir skit..tapi...kesan die witjin 3 hari dah nampak..alhamdulillah.....



Lots of love
mommyjeeha@blogspot.com
fb page: mom to baby vitamin store


No comments:

Post a Comment