Tuesday 28 May 2013

puasa dengan shaklee esp + PD + set b!!!susu mencurah2 walaupun berpuasa..

hye all..
bulan Ramdhan dan makin hampir..
bulan Rejab ni sure ramai mommy yang puasa..
maklum la kene ganti yang mane tertinggal dulu kan..
walaupun saya tak perlu ganti puasa (sbb last puasa penuh) ..
tapi tahun ni saya teringin nak puasa untuk mendapatkan keberkatan bulan rejab..
banyak kebaikannya...
last year saya puasa penuh walaupun fully breastfeed..
alhamdulillah dengan bantuan vitamin shaklee..
semua saya amalkan.ESP, PD, mealshake, alfalfa, vitalea..
semuanya semata2 untuk adeeb..
alhamdulillah saya mampu puasa penuh dan paling best saya boleh fully susukan dak deeb dan boleh buat stok lagi untuk adebb..
syukur sangat saya diketemukan dengan shaklee ni..
so, tahun ni saya dah siap2 sediakan apa yang patut untuk membantu saya mengahadapi bulan puasa nanti..
selain dari vitamin shaklee saya amalkan minum air 1 liter air putih semasa sahur..
dan juga saya akan pam 2-3 jam sehari..
seiring juga doa dan tawakkal kepada allah swt..
so up to u mommies semua..
nak bagi yang terbaik pada anak-anak...
so salah satu testimoni pengguna shaklee...
Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment