Tuesday 28 May 2013

wonderful weekend with wonderful person...

Assalamualaikum semua..
lamanya cuti kan hari tu..
rase macam dah malas sangt nak baik keje balik..
tapi hati kene kuat n cekal sebab banyak perkara yang perlu diselesaikan..
keje sabagai pensyarah..student lagi..dan yang paling best sebagai ibu dan isteri..
semua tugas ni perlu saya galas dah selesaikan sebaik mungkin..
alhamdulillah dengan bantuan supliment shaklee saya berjaya habiskn satu semester master saya..
alahamdulillah...
jauh lak melalalut..
saya nak cite skit pasal wekend hari tu..
ni yang best biz shaklee..
coaching bukan waktu malam2 yang kene drive jauh2..
mujur umah master cery dekat je ngan umah kat bangi..
so senang la nak bergearak n nak tinggal anak2 ngan papa dia..
so kat sini ade gambar yang kami sempat snap ..
amik aura master cerry..ya Allah semoga aku dapat jadi rank master coordinator dalam tempoh 1 tahun lagi
so, hari tu kitorg buat pockluck style..
masing-masing akan bawak makanan masing..
banyyyyaaakkk sangat makanan yang ade..
saya bawak pavlova yg adik buat...
ade bawak mee goreng, satey, kuih muih, banyakkk lagi..
...
time coaching ni saya bertemu balik dengan kawan satu matrik gambang dulu..
what a small world kan..
but itu yang manisnya doing biz shaklee ni..
selain dapat income tengah bulan, kawan2 yang lame dapat keep in touch balik..
so sape2 yang nak oder shaklee boleh pm saya ok..
Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment