Tuesday 2 September 2014

happy merdeka MALAYSIA!!!

Hye semua...bertemu lagi kite ye..selepas blog saya ni bersawang..
so many things happend tu yang agak bz sampai tak sempat nak jengah blog kesayangan ni..
but inshaa allah saya akan update setiap..
act hari ni dah 2 September..saya nak share skit ape yg saya buat masa cuti 31 Ogos tu..
haa a day with mommy..ye la since encik hubster balik kg amik kete adik so pagi2 bangun tdo having a bfast date with mommy..ye la since dah lame sangat tak date berdua..
kitorng pegi la breakfast kat bangi kopitiam..
mak order nasi lemak plain n saya of cos nasi lemak rendang ayam...(nasib baik ade set slimming shaklee)..so kitorang pon makan la sambil chit chat ngan mak...hihihi..
bawah ni a few pic dating with mommyy..

hihih nak curik2 amik gambar mommy makan

mommy bersungguh makan nasi lemak
 alhamdulillah mak saya diberikan kesihatan yang baik..even umurnye dah nak smpai 60 tahun tapi mak masih lagi kuat dalam menguruskan hal2 harian...ape yg saya boleh bekalkan adalah vitamin2 terbaik tuk mak..antaranya..

VIVI X untuk kesihatan keseluruhan Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan... sebab tu mak nampak muda sentiasa..

OSTEMATRIX untuk sumber kalsium tuk mak
ESP membei kesan kenyang yang lame tuk mak (dah lama mak tak diserang gastrik)

rase sgt tak rugi melabur tuk kesihatan mak..dah lame rasenye mak consume vitamin2 di atas...alhamdulillah mak dah boleh solat berdiri dan sakit2 lutut pon dah hilang..


anda berminat boleh hubungi saya untuk consultation percuma dan exclusive untuk anda..
Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0193452538
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment