Friday 11 January 2013

...berakhir la episod ADAM dan HAWA..sobbb~

Semalam 10/1/2013 genaplah 5 bulan hidup bertemankan drama ADAM dan HAWA setiap
hari isnin hingga khamis kat mustika HD...
sobb...sedey la plak kan bile pikir punya pikir (sedeey la konon..hahah)
k la nak komen skit la pasal cite ni..
so far saya boleh bagi 4 setengah bintang..
drama ni memang best menusuk ke dalam kalbu..hahahha
bagi saya tak rugi la kalau saya tak pernah miss tuk layan setiap episod yang ade..
even takde astro kat rembau but still boleh layan lagi..HOW???
hihih layan kat blog ibu mifzal arsyad ni..
thanks for this blog..kalo  malam tak sempat layan, time rehat jumaat saya akan marathon tgk dari episod 
hari isnin hingga hari khamis..
best kan...
so takde dah termiss kan..
tapi kan rasenye bile dah masuk episod akhir2 ni kan banyak sangat plak flasbacknye kan..
tak tau la ape motif pengarah or penerbit or penulis skrip ni..
wlaupun yang flashback tu menusuk gak jiwa layannye tapi i think tooo much kot..
tapi takpe la..sebab dah abis so takde la broadband cepat betul sampai limitnye..
hihihi..

ni la scene akhir tak silap saya..
 
k la..time to go back..
sebelum tu jgan lupe kalau rase nak try any vitamin from shaklee pm me
or call/sms/whatsapp
0133378669
atau 

No comments:

Post a Comment