Friday 4 January 2013

Vitamin E - Dah Upgrade!!!

VIT E complex dari shaklee NOW UPGRADE formula with GRAPE SEED EXTRACT! Yeahhh..beri kebaikan yg berganda! Antara kebaikan grape seed extract - 20 kali lebih berkuasa daripada vitamin E, dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C!!
Bagus untuk kulit cantik, kulit licin, awet muda..anti oksidan yg best..dan jgn lupa as vitamin cinta...

Kebaikan Grape Seed Extract:

> ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai bahan-bahan yang memberi kebaikan untuk kesihatan, seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol (yang datang terutamanya dalam bentuk flavonoid, juga dikenali sebagai bioflavonoids).

Flavonoid istilah digunakan untuk kelas bahan kimia tumbuhan yang dikenali untuk aktiviti mereka sebagai antioksidan yang sangat kuat, dan dengan itu keupayaan mereka dalam melindungi tubuh daripada kerosakan oksidatif dan radikal bebas. Ia tidak benar-benar mengejutkan apabila anda mempertimbangkan kajian saintifik: mereka menunjukkan bahawa kuasa antioksida polifenol adalah 20 kali lebih berkuasa daripada vitamin E, dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C.

> A good "side effect": Younger looking skin. also bond with collagen, the most abundant protein in the body and a key component of skin, gums, bones, teeth, hair and body tissues.

Apa lagi??? Jom dapatkan hari ini!!!!





Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

FB : Siti Najihah

No comments:

Post a Comment