Friday 11 January 2013

first 3D clases in 2013..:)

hye semua..sihat..
hari jumaat penghulu segala hari..
alhamdulillah masih bernafas untuk hari ini kan..
datang je kerja pagi tadi ingt nak update blog..
datang plak sorg mamat ni..
tanye, "kenapa eh kalo jumaat je ramai yang pakai jubah"???
hahah..kenapa yek..
kalao saya sebb dah malas nak ion baju..hahah
logik tak??tak kesah la kan..
boleh plak komplen cakap jubah tak match ngan tudung..
siap buat gaya ala2 stylista gitu..
tapi bukan dapat stylista..dia bagi opss!! kat i..
oh myyy...slamat kawan..hahahha..
ok la an ceriakan hari di pagi jumaat..
ok ...saya nak cite tentang first 3D class untuk 2013..
so far ok la..bagi saya tgk budak2 tu not bad la kan..
tapi tak tau la kalo sebab awal2 semester..
but i hope it will last till the end..insha allah..:)
ok stat sesi kenalkan diri sebab semester dua ni mmg tak knl pon lagi..
cite punye cite sampai la part kenalkan diri saya plak..
hahahha...mintal dorg guess umur..
u know whattttt..dorg cakap ingat 22 tahun!!!
hahahhahahahah..saya suke..saya suke!!
alhamdulillah walaupun dah 27 hidup di bumi Allah ini, tapi still nampak 22 gitu..
semuanya kite kene start bersihkan jiwa dulu kan..bak kate mama lia ape2 pun kite kene sucikan hati kite dulu then baru cari the best supliment that is shaklee untuk jadikan makann tambahan..
ape yang saya gune saya suke sharekan di blog saya ni...
anataranya ESP, ALFALFA, LECITHIN, VITALEA, ZINC..
alhamdulillah ianya menjadi peneman sepanjang setahun kenal dengan shaklee..
so, kalo berminat dengan ape je product shaklee boleh la pm saya atau nak gune ID saya pon boleh untuk beli dimana2 branch..its my pleasure to share a good things..
so thats all for now..see ya..
assalamualaikum :)

shaklee product..:) pm me for SPECIAL price..
Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

FB : Siti Najihah

No comments:

Post a Comment