Wednesday 3 July 2013

..GLA betulkan semual hormon..period datang selepas berbulan menyepi!!!..Alhamdulillah..


Assalamulaikum..semua..dan selamat pagi
alhamdulillah ni hari kedua bekerja after cuti panjang..
but hari ni hari tuk reg master kat UKM..doakan kejayaan saya ye semua..
sebelum ke UKM saya nak share Testimoni HEBAT dari Kak Ros!!..my beloved customer merangkap sister kat kolej ni..
sebelum ni kak ros just amik GLA ..dia amik GLA sebab nak regularkan balik
hormon die yang tak berapa betul selama ni means that nak regularkan balik
period die.. 

After consume GLA period dia dtg normal sebelum ni macam zaman anak dara..darah yng keluar pun merah je katenya..n badan dah rase segar je..after tht dia mintak nak tmbah esp, herb lax n lecithin untuk tuunkan berat bdan...last dia bgtau yang kulit dah rase makin gebuss n cerah gitu..alhamdulillah..seronok sgt dngar kan...

 peneman setia khusus untuk waniata

So sape yang ingin mencuba boleh contct saya..

CALL SMS WHATS APP 0133378669
COD AREA BANDAR BARU BANGI KAJANG SERDANG SEREMBAN SENAWANG DAN REMBAU

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com
Fb:Siti Najihah 
  

3 comments:

  1. Saya berharap period saya akan kembali teratur...tahniah kak ros...chaiyyok2 mommyG

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah n insha allah cik T..kite hanya mampu berusahah ok..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

    http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


    Thank you Puan Najihah :)

    ReplyDelete