Monday 22 July 2013

ESP, PERFORMANCE DRINK dan MEALSHAKE membantu saya berpuasa walaupun menyusukan..

Assalamualaikum..dah lama rasanya saya tak berkongsi dengan anda semua..hari ni dah masuk hari ke 13 kita berpuasa..alhamdullillah..saya masih mampu untuk berpuasa walaupun masih menyusu anak saya yang umur 1 tahun 3 bulan...lately saya sangat sibuk dengan kelas pelajar saya..pitching idea..writing script ..dan tak lupa juga pelajar 3D maya saya..diorg tagihkan lab yang dah sempurna..harap2 minggu ni dapat la saya masuk lab..ok dah melalut plak...act saya nak cerita mengenai diri saya dan set mighty 3 gems ni...sepanjang puasa mmg saya wajib amik set ni...tappppppiiiiiiiii korang semua nak tahu..

pada puasa ke 7 tak silap saya..saya terskip tak sempat amik mighty 3 gem..sempat minum air putih je..Kalau korang nak tahu lainnn sgt rase bile tak amik set ni..HAUS!!!sangat!!..walaupun time tu baru pukul 10 pagi!!..ya Allah menyesalnye saya rase...tapi saya keep berdoa semoga saya mampu tuk hadapi hari tu..alhamdulillah..saya puasa penuh hari tu..so disebabkan tu saya nekad untuk wajib amik set mighty 3 gem ni setiap hari..selain tuk kekalkan tenaga ianya kurang rasa lapar..so leh turunkan berat badan kita..hubby saya pun wajib amik..lain katenya kalau puasa dengan mighty 3 gem ni..badan rasa moit je..tak kering..haaaa...


ini la set mighty 3 gem yang wajib untuk keluarga saya..
berminat boleh dapatkan dari saya..



Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment