Sunday 14 July 2013

puasa hari ke-5..alhamdulillah masih lagi bertenaga...

Assalamualaikum semua..ape khabar..macamane puasa setakat ni..?alhamdulillah masuk puasa hari ke lima ni saya masih mampu untuk berpuasa penuh walaupun masih menyusukan dak DEEB...masih teringat last yer saya mampu berpuasa penuh walaupun fully breastfeed..so tahun ni saya bertekad untuk berpuasa penuh gak..sebab tu la saya mengamalkan minum mighty 3 gem yang mengandungi ESP,PERFORMANCE DRINK dan MEALSHAKE. .ketiga2 produk shaklee ni mng best.saya san husband wajib minum untyk tingkatkan tenaga dinhulan puasa selain mengekalkan bendalir dala badan..so kita akan kurang rase haus..syokk kan..kat bawah ni gambar mighty 3 gem yg saya amalkan..

So siape yg berminat boleh terus sms atau wassap saya ok..harga saya tawarkan..

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment