Sunday 28 September 2014

Nite PREP...still energetic till now..HOWW??

Hye all..
ketemu lagi kan..
act hari ni penuh dengan dugaan dari Allah swt buat saya
dari pagi smpai la balik kerja tadi
tapi biarlah ianya jadi seperti debu2 berterbangan
hilang di bawa angin lalu..
ceewahhh..hahah
so malam ni is my turn to jaga prep..
act tomorrow tapi since esok im quite bz so saya tukar je hari ni
no problem at all for me..
since dari siang saya dah berkejar sane sini..audit..class..settle pinjaman rumah n settle urusan cafe..
n now saya jaga prep..YEAHHH!!
IM A STRONG GIRL!!
dengan bantuan vitamin-vitamin yang hebat saya consume setiap hari
segala rutin harian saya berjalan lancar
dr pagi mask pagi tuk anak2
smpai ofis workalod
n balik ofis masalak lagi tuk diorag
packing order cust..dan segala berjalan lancar..
ALHAMDULILLAH..
so kat bawah ni vitamin yang WAJIB saya ambil everyday
***********************************************
ESP : Membekalkan tenaga tambahan dan memberi rase kenyang yang lama..mata dah tak mudah ngantuk sejak amalkannya..
COLLAGEN : Kulit rase anjal dan lebih cerah dan juga rase lebih cergas!!
vit C dan vit E : Tuk kulit yang sekata..dah nampak perubahn yang best sejak amalkan vit ni..no more jeragat n jerawat badan..yess!!
HERBLAX, ALFALFA DAN LECHITIN : set kurus, detox yang wajib ambil..yeayy!!hari2 membuang..makan nasi pastu buang..best kan..so berat maintain..nak berat turun kene la control pemakanan jugak kan disamping ambil set kurus ni..ok..
******************************************************

Esp yg wajib diambil setiap hari plus vit c sr dan juga vitalea
Collagen powder shaklee yang best..ade promo skrg ni u all..murah2 je..
Herb lax..malam makan esok kompem buang..terasa perut terus kempis..haha
My all time fav vitamin

Anda berminat dengan vitamin di atas boleh hubungi saya terus di

Mommyjeeha
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
Sid 907951


No comments:

Post a Comment