Monday 21 April 2014

PANAS...PANAS..TESTIMONI DARI IDA N HER FRIENDSSS....

selamat petang semua..
bestnye..
baru dapat testimoni dari customer pengguna vitamin E dan vitamin C...
semuanya positif feedback..
alhamdulillah kan..
so jangan buang masa u ols semua baca sendiei k..


[faridha]
- kulit dia dah x kusam mcm dulu... dia rasa kulit dia lembut..

[suhaida]
- dia punya kulit ni nampak sangat perubahan malah cepat pulak tu nampak kesan..
- kulit dia makin nampak bersih, putih dan yang paling ketara nampak berseri2..
- jerawat belakang badan pun dah semakin kurang..
-kulit muka dia nampak cantik.
.

[Ida]
- kalo saya pulak, sy rasa banyak jugak la perubahan. agaknya sebab saya makan sekali dengan vita c.
saya mula makan vita c bulan 10/2012. bila makan vita c ni kulit saya nampak cerah, dah x kusam yang paling penting. Sebabnye, kulit saya ni banyak black/whitehead.. jerawat sume tu x ada masalah.. Bila banyak black/whitehead ni, kulit nampak kusam dan x bermaya... Kalo dulu, bila nak pergi turun makan kat cafe je pun, kene tepek bedak n pakai lipbalm sikit supaya x nampak pucat n kusam. Tapi sekarang alhamdulillah, saya turun cafe x pakai bedak pun.. Lipbalm pun jarang pakai.

- Lepas sebulan makan vita c, saya makan vita e pulak..
Bila dah makan vita e, kulit saya makin baik.. Kulit muka rasa anjal je..hehe... nampak bersih, nampak sihat.. Yang paling penting x kusam. Bangun pagi je tgk muka nampak sihat.. Suka pulak tgk muka sendiri bila bangun pagi..hehe..
Kulit badan jadi lembut..Yang penting saya rasa kulit saya secara keseluruhannya alhamdulillah rasa dan nampak sihat..Kawan2 saya sebenarnye nak sangat vita c tu...huhu...x pe la..katenye bulan 4 kan..tunggu je lah..hehe

Ni la produk yang dia guna..bestkan..:)

bestkan dengar semua mendapat kebaikan dari vitamin c dan vitamin e ni..semua ni untuk kesihatan dalaman.kalau kite cukup vitamin dan bersih dalaman insha allah, outside pon akan cantik dan glowing gitu...
so, kalau berminat boleh pm saya..:)


Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669

FB : Siti Najihah

No comments:

Post a Comment