Saturday 26 April 2014

Kenapa shaklee menjadi PILIHAN??

Salam semua...hari ni jiha terasa nak share kenapa jiha pilih shaklee sebagai vitamin kesihatan saya sekeluarga, ibu dan famly mertua dan juga kawan2 saya..dan kenapa saya pilih shaklee untuk mendapatkan pendapatan tambahan..tak cukup ke dengan gaji kerja hakiki sebagai pensyarah?
hmmm act saya baru je bace bh online..ade sepasang suami isteri kutip botol terpakai dekat sungai..di penghujung sungai tu kan ade perangkap sampah..so area situ la yang diorg kutip..anaknye ditinggalkan di atas motor masa diorg kutip botol tu...katenye dia akan lakukan ape saje kerja yang boleh die dapatkan duit..dan hasil jual botol tu die dapat rm15 dan sangat bersyukur...

ya Allah sangat tersentuh baca cerita pasangan tersebut..
so ape yang sayadapat rungkaikan disini, kite perlu berusaha untuk mengubah hidup kita..kita yang tentukan hidup kita smepurna atau tidak..kalau rase dah cukup dengan gaji yang kita dapat tu so terpulang la..

ape yang saya rase seronok buat biz shaklee ni...saya hanya buat depan pc je..nak beli pon online je skrag..sah tak perlu turun branch..nak coaching ngan leader pon by wasap or fb je..skali skale saya kan jumpe leader..untuk dapatkan aura..tu pon tak lame..dalam 2 jam je..

dan saya rase seronok sebb dengan biz shaklee ni saya dapat tingkatkan amalan rohani saya, solat awal waktu, solat sunat, zikir, baca quran dan bersedekah..sebb dengan biz ni baru saya tahu ebtapa susahnye nak dapatkan duit..kalau gaji setiap bulan kita dah tau yg kite akan dapat...tapi dalam biz ni kalau usaha dan amalan rohani tak seiring susah rezeki nak masuk..
pelbagai amalan boleh buat untuk menjemput rezeki..nak atau tak je..

saya rase bersyukur sgt..walaupun saya agak lembap skit dalam biz shaklee ni tapi setiap bulan saya akan berusaha tuk dapatkan bonus 4 angka..dan skrg saya tgh berusaha untuk dapatkan new rank ..doakan saya ye..dan jika diiznkan Allah saya dapat bonus 5 angka secara consistant saya akan berhenti kerja..saya akn fokus sepenuhnye dalam biz shaklee ni..saya akan berusaha supaya anak2 biz saya pon akan dapat macam saya dapat..

so jika anda nak berada di bawah group HEALTHY.GOLEDEN.MASTER boleh contact saya..
guide akan diberikan untuk anda yang betul2 nak buat biz ni..
nak reg pon murah je rm75 untuk seumur hidup..dan selebihnya adalah usaha dan tawakkal kepada Allah..

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU
 

No comments:

Post a Comment