Thursday 24 April 2014

BERAT TURUN 10KG DENGAN SET SLIM SHAKLEE + DISAHKAN HAMIL..dua berita gembira skaligus dapat..

Assalamualaikum semua..
ni saya nak share kesan yang dapat pada penggun set limming shaklee (ESP+LECHITIN+HERBLAX+ALFALFA)
berat turun 10 kg dengan amalkan supliment shaklee dan control makan..
jom baca kisah kakak ni..very inspiring..

******************************************************



Nak share pengalaman menggunakan set slim shaklee ( ESP +LECITHIN + HERB LAX + ALFALFA )
Saya ni memang jenis kerangka besar...bila gtau kawan2 berat saya 90kg diorg tak percaya..tapi memang tak selesa sangat dengan keadaan berar masa tu.baju2 semua ketat kat lengan.tubuh jadi berat dan saya pun jadi malas bergerak..selera makan usah katalah memang suka sangat makan...kek cheese tu mmg febret lah..Mula timbul kesedaran bila ada sorg kawan post mengenai produk Shaklee set kurus...terdetik kat hati why not saya cuba..mana tahu berhasil..sebelum ni pun pernah makan ubat kurus..memang turun tapi tak lama lepas tu naik balik..diet yoyo org kata....mmg yelah tu..Bermulalah journey saya dengan set kurus shaklee...dalam masa 1 bulan saya berjaya turunkan berat 10kg...ramai kawan2 terkejut tapi itulah kenyataannya....TAPI PENTING DI SINI nak gtau CARA PENGAMBILAN MAKANAN & AIR YANG CUKUP kunci kejayaan kalau nak turunkan berat..kalau sekadar makan produk tapi uolls tak jaga makan mmg confirm tak jadi..buatlah secara perlahan2 tetapi konsisten pasti berhasil...Alhamdulillah juga..selepas saya turun 10kg saya sekarang ni disahkan mengandung anak ke-4...hormon pun stabil..mood pun happy sokmo jer....skg ni sy tgh makan set mengandung trimester 1 shaklee pula...Nantikan sy sharing lagi kisah saya dengan shaklee yer 

*****************************************************************

Alhamdulillah..berat turun dan disahkan pragnant..syukur sgt kan..
anda nak pon boleh..yang penting kene rajin dan konsisten..
pm je saya tuk dapatkannya..

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU
 

No comments:

Post a Comment