Monday 28 April 2014

a day at UNIKL..

Salam semua...
macamane cuti hujung minggu..ok tak..
so monday blues tak hari ni..harap2 tak la ye..
act hari ni saya kene gi UNIKL untuk open day diorg..
nasib baik ade driver so takde masalah sangt la nak ke sane..
bukan ape ..jem ooo..tu yang tak tahan kalau jem turun kl tu..
but saya dah bersedia dengan vitamin shaklee..awal2 dah minum ESP dan collagen..
plus saya dah ambik vita c dan juga vitalea untuk multivitamin dalam badan saya..hihi
so skrg dah pukul 6 im still energetic..dok ngadap maya lagi..
hahah syok lak ngadap maya ni..bukan ape sok kelas ngan budak master..so kene prepare lebih la kot skit..hahah 

ni gambar rentetan saya ke UNIKL..tahniah pada urusetia yang menjayakan OPEN DAY ni..
sedikit gambar sepanjang di sana..

my sis (urusetia) with his friend

cik una belatar belakangkan andriod booth

technology to keep track ur stolen vehicle

creative multimedia booth

nice
itu la serba sedikit gambar open day UNIKL..
act open day diorg ni berlangsung 3 hari 
from 28 April - 30 April
so sape yang nak pegi boleh lagi..banyak sgt aktiviti yang best2..rugi wooo..

k la..pade sape yg nak vitamin shaklee jangan lupe order k..

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU
 

No comments:

Post a Comment