Tuesday 22 April 2014

weekenders with family...

hye semua..
dah lame sgt saya tak update blog ni..
sgt bz dan juga tak berapa sihat since amik suntikan perancang..
rase badan lain macam je penat die..
amik pun bukan sebb ape, sebb kesihatan..doc suruh jarakkan since yang abang saya czer walaupun si deeb2 saya normal..but doc said to rest for 2 or 3 years plus saya pon nak habiskan master dulu..
tak nak merapu panjang..nak cite pasal weekend hari tu..
syok sgt setelah lame kami sekeluarga berjauhan..since saya kene gi seminar koperasi kat langklawi smapai la my huster habis induksi kat penang..
so weekend hari tu kami dapat la berjalan2 together2..
takde la gi mane2 pon..gi ikea sebb nak cari penyidai baju n kenangan konon nak cari baju mama tapi
hampeh tak jumpe pon...
yang peting pagi tu saya dah sediakan vitamin tuk boost tenaga tuk hari tu..ye la kan kate nak berjalan..
so amik ESP +Collagen powder shakleee..khas tuk kesihatan dalaman dan luaran saya..


ha ni la vitamin kegemaran WAJIB  ade kat rumah saya..even husband pon amik..ye la kan kulit dah burn so kene la repair balik...

then kitorg trus shoot ke ikea...perghh ramai sgt2 manusia..tapi boleh lagi la..parking still ade..alhamdullah. tak payah nak tunggu 2 3 jam cari parking saje..REZEKI...dah habis borrong dak aqil n dak deeb request nak eskrim..so beli la mamanya karipap half dozen n eskrim tuk anak2...

ni la ragam dak deeb n si abang main lam troli..ni pon after penat berlari satu ikea...hahha sabar je la..
ok..after dah balik dari ikea kami ke kenanga..saje je la..taktau nak beli ape sebenarnye..tapi sempat gak beli baju anak2..selipar abang dan juga papanye..saya..tak hado yang berkenan..sabar je la..
sampai rumah dalam pukul 5...ingt nak masak..tapi since takde air..kami decide makan luar je malam tu...
esok je la masak ye sayang...:)

k la tu la cite pendek saaya weekend sabtu hari tu..
anda nak vitamin shaklee boleh pm saya k...

Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 

FB : Siti Najihah

No comments:

Post a Comment