Tuesday 11 June 2013

..BERAT badan turun 16 kilo dengan SLIMMING SET FOR BREASTFEED MOM..WOWWW!!!

Hye all..
dah lame tak update blog since my little boy dak adeeb demamm..
wah bz sgt..satu minggu i mc jage dak deeb..sian die on n off demam..
puncanya nak tumbuh gigi..satu gigi atas dan satu gigi bawah..
aiyyyyyyyooooooooooooooo..
nak tunggu sume tumbuh takkan demam je dak deebbb..
die demam je saya keep minum ESP dan amik NUTRIFERON nak suh suhu die tak tinggi sangat..
alhamdulillh demam die biase je..tapi sebb firdt time dak deeb ni demam so kene pantau la kan..
die pon alahaaaaaaaaiii manje sesangat..
takpe la adeeb demi mu sayang..ok hari ni saya nak share skit macamane saya dapat turunkan berat sehingga 16kg selepas bersalin..
u know wut..time tu duk google la produk ape yang selamat untuk kurus plus menyusu..time tu tak jadi ahli shaklee lagi..then google punye google jumpe la slimming set for breastfeed mom..
sebab nak sangat kurus i grab tiga2..iaitu ESP, LECITHIN dan ALFALFA..
AFTER consume about a month perubahan nampak dah..dari 62 kilo berat turun 60..ok la kan dalam sebulan 60kilo kan..n noww...55kilo da..best sangat..nasi tetap makan..mmg tak skip..
tapi sebb dah makan esp so setiap pengambilan maknan tu tak banyak la..
di samping dapat susukan adeeb saya ppun dapat menjaga badan gak..sekarang ni adik saya pon dan consume after deliver anak die..berat pon dah 5 kilo turun..nanti saya update testimoni die ok..
gambar bawah ni semasa 3rd trimester n after deliver dah deeb..


so kalo berminat boleh pm saya..
saya bersedia COD SEKITAR
BANDAR BARU BANGI..KAJANG..SERDANG..PUTRAJAYA..SEREMBAN DAN REMBAU.
CALL.. SMS...WHATSAPP 0133378669


Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com
Fb:Siti Najihah

No comments:

Post a Comment