Friday 21 June 2013

..Alhamdulillah abis jugak semester 1...



Assalamulaikum n salam jumaat...
pagi ni walaupun kesiangan a.k.a terbangun lambat saya tetap happy...
ye la kan pejam celik pejam celik saya dah habis satu semester pengajian master di UKM...Alhamdulillah Allah swt dah permudahkan urusan saya sepanjang pengajian..so skrg ni tunggu result je la...takuuuttttnya...
apa yang saya nak kongsikan ialah ape yang telah saya consume untuk bertenaga untuk uruskan anak-anak, suami, kerja saya sebagai pensyarah, belajar lagi n juga business shaklee saya..itu semua memerlukan semgat juang yang kental...tapi saya punyi prinsip selagi terdaya saya lakukan akan saya lakukan sampai berjaya selagi tak megabaikan keluarga..yang saya terapkan malam is quality time with my family..so assignment atau study for exam akan saya cuba bangun dalam kul 4 pagi untuk siapkannya...anyway im sssoooooo happy to do it...



Photo
wajah2  yang menjadi semangat untuk saya lakukan semua ni... 


dan supliment yang membantu saya seperti kat bawah ni..

selain membantu memberi energy booster pada saya yang paling best saya still bfeed anak saya walaupun dah 14 bulan..
alhamdulillah..dak deeb memebesar dengan cergas dan sihat..

pm: saya untuk mendapatkan consultasi barangan shaklee..




Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment