Monday 3 June 2013

berat turun hampir 10kg..jeans zaman mude2 dah boleh pakai...dulu saiz 31 skrg kembali saiz 26..

Asslamualaikum semua dan selamat pagi...
hari ni penuh dengan aktiviti yang perlu buat..so many task to make it done..hmmm..tapi tanggungjawab yg digalas pelu diseleaikan..ceewahhh..motivasi pagi by mommy jeeha..k la..u olls dah sarap?saya belum lagi tapi eso mst la amik dulu...senang je kan..shake it je..

Act nak cite pasai adik pompuan saya sorg ni..kalo u olls nak tau b4 this dia agak berisi lepas bersalinkan maira..biasa la perut buncit..paha lebar..kiki..double chin..so dia gtau saya nak try set slimming for breastfeed mom...so jiha pon bagi la..after beberapa bulan dia amik n maira dah 6 bulan smalam dia wasap saya yang berbunyi macam ni..

Kak ah, lah dah boleh pakai seluar jeans zaman muda-muda dulu saiz 26...
ni semua sebab penangan set slimming shaklee..
yeay!!!

ha!!!
ape lagi syok kan...
saya pon belum dapat saiz zaman muda2 dulu..
26 tu...huhuhu
tapi dah bersyukur dapat badan zaman anak dara pon ok la..
kate dah anak dua..
no no no...
tak boleh pikir macam tu...bak kate my hubbby..
MOMMA..WORK OUT!!!
hiihihi..ok baik la..
itu yang paling basic kalo nak diet...
jaga makan..
exercise...
n amaik supliment untuk bantu bagi tenaga dan turunkan berat dengan lebih optimum!!
yes..ni la yag selalu cik lah amik..

SLIMMING SET FOR BREASTFEED MOM

so anda2 yang berminat untuk dapatkan set slimming ni 
pm saya..ade promo hebat untuk bulan JUN ni...semepena birthday saya...
nak tahu???
WASAP SAYA DI NO 0193452538 ATAU 0133378669

NAK COD PON BOLEH..
WEEKEND (BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, KAJANG,)
WEEKDAYS ( REMBAU, SENAWANG, SEREMBAN)

Puan Siti najihah (mommyG)

Shaklee Independent Distributor

 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment