Tuesday 4 June 2013

Promo june shaklee is MEALSHAKE!!!!...wah bestnye...

hye alls..
morning..
have a great morining...hahhaha..pehal la plak cakap omputih ni..
takde ape saje je..kate english day kan hari ni ..
kecoh and havoc je kat kolej saya hari ni..
biasala ade temuduga terbuka untuk student..hmmm..
so untuk bakal student wishing u good luck okehh...
k la berbalik pada entry saya kat atas tu...ni ha..promo june ni..
mmg best la,,,dh la bulan besday saya (PAPA SILA PIKIR NAK BG PRESENT APE..kikiki)
hahah cam takde kene mengena la kan..tapi ape yg best nye..melashake ni kalo campur ngan esp mmg bekal tenaga sepanjang hari tau..
boleh puasa dengan penuh bertenaga..kurang rase lapasr gitu..
saya suke sgt kalo campur ngan sanquickkk..very delecious..
yang satu lagi saya suke sebab mealshake ni bg selera makan kat anak2 saya..
aqil kalo makn nasi tak tambah mmg tak sah..everyday makan bertambah..
alhamdulillah..kalo selsema kejap je pg selsema tghari dah ilang..hihihi
kalo nak tau testimoni mealshake leh klik disini ..
antara lain kebaikan mealshake jom kita tgk testimoni di bawah..
credit to mama-batrisyia.blogspot.com


credit to isyadkisya.blogspot.com


so ape tunggu lagi..banyak sangat kebaikan mealshake ni..
pm saya untuk promo sempena birthday say..yeay!!!



Puan Siti najihah (mommyG)

Shaklee Independent Distributor

 [ID No : 907951]
0133378669 | jeehashaklee@gmail.com

COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU


No comments:

Post a Comment