Tuesday 25 June 2013

..pockluck dan birthday suprise...


 


Assalamulaikum....
hari ni saya rase sungguh happy kerana apa yang telah dirancang untuk membuat pockluck di kalangan rakan-rakan telah berjaya...alhamdulillah...sebenarnya dah lama perancangan untuk buat pockluck..ye lakan...nila lagi untuk bergaul dan kenal sesama staff..even jabatan lain..banyak sangat mkanan yang telah dibawa...antaranya nasi kerabu, nasi minyak, meehun sup, laksa, puding, cocktail, kuih, muih...yang paling best ade suprise untuk saya sempenahari lahir saya yang ke 28..thanks to my luvly buddy cik una..sponsor kek brithday n dapat kongsi pada semua rakan-rakan...bestttttttt sangat.. jom kita layan gambar yang ade sepanjang pmajlis pockluck berlangsung...
heheh..thank cik una...
desert by baya..
yummy....credit pic to sub
antara juadah yang terhidang..


  
.
.
.
.
dan yang paling menggamit memori bila ada antara kawan-kawan saya yang share gambar ni...act gambar ni was taken 5 years ago..time ni kami bujang lagi...lepas sambut birthday dengan kembar saya tapi tahun lain...25 Jun 2008 :)

yang duduk dr kiri : peng, ct, me :), ati...yang belakang : zz :), amin, una, boy, kashah n isey...



 harap persahabatan kami akan kekal sampai bila-bila..
thanks all..

p/s : lepas melantak jgan lupe telan lechitiin...:)
bagi yang nak produk shaklee boleh pm saya atau sms/wasap 0193452538




Puan Siti najihah (mommyG)
Shaklee Independent Distributor
 [ID No : 907951]
0193452538 | jeehashaklee@gmail.com
COD AREA BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SERDANG, PUTRAJAYA, SEREMBAN, SENAWANG, REMBAU

No comments:

Post a Comment