Wednesday 12 November 2014

cergas dan cantik dengan shaklee

Hye...korang semua mst tgh beristirehat kan..
Ye la dah malam la katekan..
Act hari ni mmg hectic day untuk saya...
Ade 2 hari lagi sebelum org mpc datang audit 5s..
Saya mmg harap sangat2 supaya kolej saya diiktiraf
Kerana dah lame sgt kami fight for it..
Harap2 tahun ni menjadi nyata..
So pepagi saya wajib consume vitamin cantik dan cergas saya...vit c sr, vit e, shaklee collagen powder, esp dan performance drink...
Saya tak nak dilihat tua dari usia..lagi nxt year saya masuk 3 series..memang kene jaga luar dalam..


Meh lihat fungsi vitamin2 kat atas tu tuk saya...

Esp - optimum kan penyerapan nutrien dalam badan, energy booster
Performance drink - elakkan penghidratan
Collagen powder - kurgkan garis halus, pigmentasi, tingkatkan ketebalan rambut
Vit c sr - antioksidan semulajadi, sumber vatimn c untuk badan
Vit E - kurangkan penuaan pra matang, kurgkan risiko sakit jantung

Haaa bestkan...setiap vitamin yg saya consume ade kelebihan dan kepentingan pada saya..harus setiap hari especially pagi...
U all nak boleh je roger saya k...

Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa

Mommyjeeha
Coordinator Jan 2015
Give Love Be Loved
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
COD AREA : BANGI, PUTRAJAYA,KAJANG, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU

No comments:

Post a Comment