Monday 17 November 2014

Hilangkan buasir dengan shaklee

Salam semua..slamat malam..slamt beristirehat. ..
U all dinner ape malam ni..
Saya dinner biasa2 je..makn ape yg ade je..lauk tghari tadi n goreng telur skit..
So malam ni saya nak share skit cite mengenai masalah buasir ni..act mase sya pntg baby ke 2 saya pun alaminya..sakit woo nak buang..tapi after consume set pantang shaklee buasir tu beransur2 takde dalam masa seminggu..the  tghari tadi ade cust tanye pasal masalah buasir ni..
Act cust ni muda lagi dan tak kawen lagi..maslah buasir telah sebabkan die tak attend class..sebab asyik nk tercirit je katenye...so saya sajest la set buasir shaklee consist of OSTEMATRIX, ZINC COMPLEX dan OMEGA GUARD..sepeti gambar kat bawah ni..

So kite dapat lihat fungsi set buasir ni seperti kat bawah ni..

●ostematrix membantu mengurangkan sembelit dan lancarkan pembuangan air besar 
●zinc complex membantu mempercepatkan penyembuhan luka
●omega guard membantu mengecutkan buasir

Gambar di bawah ni adalah ilustrasi masalah buasir
Buasir dalam dan buasir luar

Jom kite tgk testimoni pengguna yg mendapat kesan positif dr pengambilan vitamin shaklee


So kalau anda ade masalah yg same boleh pm saya tuk consultation percuma...ok dah malam jangan lupe vitamin shaklee iaitu oste..telan 4 bj malam ni inshaallah esok rase segar...

Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa


Mommyjeeha
Coordinator Jan 2015
Give Love Be Loved
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
COD AREA : BANGI, PUTRAJAYA,KAJANG, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU





No comments:

Post a Comment