Sunday 16 November 2014

shaklee biz: family friendly biz...

Assalamualaikum semua..selamat malam...
malam2 minggu ni tak boleh tdo awal lak..rase sayang je..janji esok leh bangun lambat..
tapi esok banyak program dah ade lam kepala ni..
pagi nak gi jog ngan bff aka mr.hubster...then pastu nak gi settlekan sopim ape yg perlu..then nak gi magic session group beautiful charming..530 ptg tunggu episod 3 upin ipin dan ultramen ribut...hahah yg tu wajib...mostly my ex student yg invoolved dalam series ni..alhamdulillah..u all mmg hebat (kalau bace blog ai please leave ur comment ok..)

act ai nak story sket bout biz ni..act sy buat biz ni as part time biz..target nak buat fulltime after get 5 figure income..inshaallah..act saya ni mmg jenis anti MLM..since saya blajar lagi ramai dah ajak join MLM dorg..but im not interested at all..even my sister pon pernah ajak join MLM die..pebende tak DCHL ke ape..tapi im still not interested..n one day saya terpanggil nak join jadi ahli shaklee after dah setahun consume produk shaklee..dr set hamil..set pantang..n now set cantik set kurus dan set kawal kolestrol saya dan hubby consume..my mo, adik, my kakak2 semua consume shaklee..
my sis yg ade PHD holder in Chemistry sebagai penasihat tegar saya berkenaan bahan2 yg ade dalam setiap produk shaklee..yang penting ianya halal..yes Shaklee halal..

search n search saya jumpe la blog mamma kesayangan saya mamalia..mungkin kami dah dijodohkan tuk jumpe dalam biz ni..alhamdulillah..mama saya ni sgt la support saya dr segi moral dan emosi dalam saya mengahadapi biz ni..ape yg best tentang biz ni :
  • tak perlu modal yang banyak hanya rm65 ( saya dah balik modal berkali2 kali ganda hanya dalam 3 bulan)
  • tak perlu coaching anak2 biz sampai 2 3 pagi.. (biasanya kami akan online coaching especially dengan whatApp, fb massanger, kalau jumpe pun sbulan skali tuk sedut aura momma..
  • dapat adik bradik yg sangat supportive
  • Car bonus, leadership bonus, personal bonus setiap 14hb (time tgh bulan dapat BONUS!!!)
  • PALING BEST saya dapat tingkatkan amalan rohani saya..sunat dhuha, solat taubat, zikir, bace quran setiap dah semakin dekat dengan sayas...ebab saya yakin setiap rezeki yang saya dapat adalah dengan izin Allah swt..
so now...saya dah masuk tahun ke 2 dalam biz shaklee ni..alhamdulillah semangat saya masih lagi tinggi tuk teruskan capai ape yg saya target...
stok yg mesti ade dirumah saya..kadang2 cust prefer COD so kene standby..takde stok boleh skarg online je tuk beli

my latest achievement this year SR. SUPERVISOR

tu la mama n nanny saya..mama lia n nanny cery

with nanny cerry lagi...

1st year achivement

penguat smangat saya lam biz shaklee ni my hubster n my first Shaklee National Conerence

n also my baby shaklee

with mama n my sister in Beutiful Powerful Master
my 1st award :)

kalau anda berminat nak join group saya pm je saya k..inshallah kite same2 usaha tuk capai ape yg kite inginkan dalam biz shaklee ni.. 

Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa


Mommyjeeha
Coordinator Jan 2015
Give Love Be Loved
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
COD AREA : BANGI, PUTRAJAYA,KAJANG, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU

No comments:

Post a Comment