Friday 14 November 2014

Finally diiktiraf dan bonus shaklee dah masuk...

Salam semua..selamat petang..
Tgk tajuk entry pon tau saya double happiness hari ni..
Ist sebab kolej saya finally diiktiraf 5s..
After 6 year tau tak kami bersusah payah..
Lepas sorg2 pengarah bertukar..
N today 14 nov 2014 we all di iktiraf..
After kerja keras dan bertungkus lumus tuk pastikan kami diiktiraf..pulang lewat..tinggalkan kerja hakiki semata2 nak make sure kami berjaya..
Dari saya tak kawen lagi dah masuk dalam unit audit 5s sehingga la dah ade anak 2..n finally  berita gembira kami dapat...alhamdulillah. ..
Same goes to my lovely biz today ia BONUS day..!!! Yeay...alhamdulillah  masuk dah bonus hasil usaha saya slama ni..tgh2 bulan die.masuk...
But u need to work harder...
Target saya nak jadi WAHM woth 5 figure income...YES!!! MAC 2015 saya bakal naik sebagai coordinator...reaching for 5 figure income..
So kalau u all berminat nak join biz dengan group saya..pm je k..
Jap lagi nak gi manjakan diri dengan reward yg dah dapat...of cos with my lovely hubby n child..

Gambar sekadar hiasan...1st year our marriage. ..
Hihi


Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa

Mommyjeeha
Coordinator Jan 2015
Give Love Be Loved
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
COD AREA : BANGI, PUTRAJAYA,KAJANG, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU

No comments:

Post a Comment