Tuesday 11 November 2014

Kekal cergas dengan PERFORMANCE DRINK Shaklee

Assalamualaikum semua..
rindunye saya dengan blog saya yang dah bersawang ni..
rindu sesangat..
especially tuk update sgala aktiviti saya..
act banyak yg saya nak share ngan u all..
tapi masa kadang2 tak mengizinkan..
dun worry saya kan cube tuk spacekan masa tuk update blog kesayangan saya ni....

act minggu ni mmg kami bz sgt..
nak audit 5s katekan jumaat ni..
so macam2 la yg kene buat..
dari sisih..susun..sapu semua kene buat by this week gak..
fuhhh..so pagi b4 dtg keje saya minum segelas performance drink shaklee..
alhamdulillah sehingga sekarang saya still rase energetic lagi..
jap lagi nak gi pos barang cust..
BESTT!!!saya suke buat biz shaklee ni..
sambil2 kite consume tuk kesihatan kita apa salahnya tambah pendapatan dengan buat biz ni..

 


 jom tgk ape kelebihan performance drink ni..

  1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.

2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina

3. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan

4. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee termasuklah:
  •     Para ibu yang menyusukan anak (breastfeeding mother).
  •     Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif dan aktif bersukan.
  •     Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka.
  •     Para pesakit yang menghidap gout.
  •     Mereka yang kurang minum air dan dehidrasi.
  •     Jika anda sering diserang sakit kepala atau migrain.
  •     Anak-anak yang demam.
  •     Mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam.
  •     Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan.
Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa

Mommyjeeha
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
Sid 907951


No comments:

Post a Comment