Thursday 20 November 2014

kulit makin cerah dengan mealshake

Salam semua..
Selamat malam...dah tdo ke..saya tak lena lagi..
So boleh la share ngan korg cite2 saya hari ni..
Act hari ni pagi2 pegi keje dah kelam kelibut..ye la anak2 meragam lak lately.ade je yg tak kene..nak itu la..nak ini la...haishhh..
So tadi mase balik keje ade adik pekerja koop saya tegur. .time tu anak2 ade skali la kat situ..
Die cakap..putih2 la anak akak...hihi..kembang kejap..saya cakap la ikot mak die..haha walaupun kelam mak die ni..
Then teringt la saya kejadian student2 hubby saya pon cakap anak2 saya makin putih...
Asala sy tak.perasan eh..hihi mgkin hari2 tgk kot..tak nampak perubahan..
Act rahsianye..saya amalkan satu sudu kecil mealshake dalam susu die...setiap malam sekali sehari wajib..since saya bg diorg minum mealshake ni banyak perubahn yang jadi...
1. Anak2 dah makin cerah n gebus kulitnye .
2. Demam selsema dan batuk jarang2.
3.selera makan bertambah tambah..

Ni gambar diorg...alhamdulillah kulit nakin sihat dan gebus..saya pula consume esp dan collagen tuk kesihatan kulit saya..kite harussss jg kecantikan  dan kesihatan dii supaya tak nampak tua dr usia..
inshaallah. .. dan kat bawah ni mealshake yg anak2 saya consume..
Abaikan promo tu..tu promo lepas dah..hihi..
seee...makan je kerja die..asal sihat ye abang.makan la selagi selera ade ye..

k la till we meet again. .
if anything just wasap saya ye..


Anda berminat dengan vitamin  shaklee hanye pm saja untuk konsaltasi dah harga istimewa


Mommyjeeha
Coordinator Jan 2015
Give Love Be Loved
0193452538 (sms/wassap)
Jeehashaklee@gmail.com
COD AREA : BANGI, PUTRAJAYA,KAJANG, SEREMBAN, SENAWANG DAN REMBAU

No comments:

Post a Comment